Detalji o radu

Detalji o radu

Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama

AUTORI:

MIRO RADALJ;

ZNANSTVENA PODRUČJA
SADRŽAJ
Knjiga iznosi relevantne teorije i praktične primjere u osam poglavlja. Nakon uvodnoga poglavlja drugo je poglavlje posvećeno određenju područja, odnosno definiranju ključnih pojmova odnosa s javnošću u neprofitnom sektoru. Treće poglavlje bavi se konkretnije odnosima s medijima, području od posebna značenja za neprofitne organizacije. U četvrtom i petom poglavlju čitateljima se nudi pregled osnovnih pojmova menadžmenta i marketinga neprofitnih organizacija. Fundraisingu, odnosno prikupljanju sredstava, posvećeno je posebno poglavlje, kao i lobiranju, dok posljednje poglavlje obuhvaća i razlaže različite vrste neprofitnih organizacija, odnosno kako u njima upravljati odnosima s javnošću. U opisanih osam poglavlja knjiga daje pregled relevantnih teorija, pristupa, problema i izazova odnosa s javnošću u neprofitnim organizacijama.
TIP RADA
Knjiga
VRSTA RADA
IME PUBLIKACIJE