Detalji o radu
Broj pregleda rada: 39
Naslov: ANNALES COLLEGIUM 2024
Godina: 2025
Autori: LIDIJA VLADIĆ-MANDARIĆ, MARIN ĆORLUKA
Sažetak: Publikacija Annales Collegium dokument je koji predstavlja godišnji pregled aktivnosti, razvoja i postignuća Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru. Sadržaj publikacije strukturiran je tako da jasno prezentira ključne segmente djelovanja Fakulteta,
uključujući obrazovni proces, znanstveno-istraživačke, stručne i umjetničke projekte te strateške inicijative. Naglasak je stavljen na unaprjeđenje
kvalitete nastave, revidiranje studijskih programa i sustavno osiguravanje
kvalitete kroz implementaciju visokih standarda u svim aspektima rada.
Poseban dio publikacije posvećen je retrospektivi značajnih događaja studenata i nastavnika. Vizualna i tehnička izvedba ovog izdanja doprinosi
njegovoj čitljivosti, čineći ga izuzetno korisnim resursom za akademsku
zajednicu, studente i širu javnost. Godišnjak Annales Collegium 2024 nije
samo prikaz postignuća nego i strateški alat koji oslikava viziju i misiju
Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u
Mostaru u kontekstu budućeg razvoja obrazovanja i znanosti. Dokument
je vrijedan primjer kako akademske institucije mogu sustavno prikazati
svoj doprinos obrazovnom i društvenom razvoju.
Vrsta rada: Uređivačka
Znanstvena područja:
HUMANISTIČKE ZNANOSTI
Naslov (eng): ANNALES COLLEGIUM 20024
Sažetak (eng): The publication Annales Collegium is a document that represents the
annual overview of the activities, development, and achievements of the
Faculty of Natural Sciences and Education at the University of Mostar.
The content of the publication is structured in a way that clearly presents
the key segments of the Faculty’s work, including the educational process, scientific-research, professional, and artistic projects, as well as strategic initiatives. Emphasis is placed on improving the quality of teaching,
revising study programs, and systematically ensuring quality through
the implementation of high standards in all aspects of the Faculty’s operations. A special section of the publication is dedicated to a retrospective of significant events involving students and teachers. The visual and
technical execution of this edition enhances its readability, making it an
extremely valuable resource for the academic community, students, and
the wider public. The Annales Collegium 2024 is not only a showcase of
achievements but also a strategic tool that reflects the vision and mission
of the Faculty of Natural Sciences and Education at the University of Mostar in the context of future development in education and science. This
document serves as a valuable example of how academic institutions can
systematically present their contributions to educational and social development.