Detalji o radu
Broj pregleda rada: 9
Broj preuzimanja dokumenta: 0
Naslov: Školska interpretacija i školska recepcija priče Ruka na kosi Šukrije Pandže
Godina: 2025
Autori: SONJA JURIĆ, DANIJELA ĆALIŠ
Sažetak: U radu se metodički pristupilo analizi i interpretaciji priče Ruka na kosi bosanskohercegovačkoga i bošnjačkoga književnika Šukrije Pandže. Metodički pristup proznom tekstu podrazumijeva školsku interpretaciju i školsku recepciju te valorizaciju od strane učenika koja ovisi od njihovih emocionalnih, obrazovnih, odgojnih, kulturoloških i socioloških faktora. Koristeći se metodama školske interpretacije, školske recepcije, vođenoga čitanja, diskusije, dijaloške metode, metode iznošenja kritičkog mišljenja od strane učenika te provodeći protokol intervjua, došlo se do povratnih informacija o recepciji i valorizaciji spomenutoga književnoga djela. Istraživanje povratnih informacija provelo se u radu s fokus-skupinom koju su činili učenici petoga razreda jedne mostarske osnovne škole. Fokus-skupina je formirana od dvanaest učenika, šest dječaka i šest djevojčica, koji vole čitati dječju književnost i koji su se sami javili. Nakon korištenja spomenutih metoda u radu s fokus-skupinom, proveo se protokol intervjua u kojemu su učenici u pisanom obliku odgovorili na devet pitanja otvorenog tipa. Povratne informacije od strane učenika obrađene su deskriptivno i u vidu grafikona te mogu poslužiti kao doprinos u nastavi metodike nastave književnosti za niže razrede osnovne škole.
Vrsta rada: Izvorni znanstveni članak
Izdanje: Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih
Znanstvena područja:
HUMANISTIČKE ZNANOSTI
Dokument: